Monday, August 3, 2009

Bila Terduga Tanpa Menduga

Tahun ini begitu mencabar buat aku..permulaan begitu perlahan sama sekali tidak pernah melemahkan aku...setiap kali bila aku ingin berpatah arah, aku sering didokong oleh semangat kawan-kawan yang masih setia mendengar keluh kesah yang aku selalu lanungkan...aku berharap mereka tidak akan pernah rasa bosan...kerana aku tiada sesiapa yang begitu dekat dengan aku dan aku harap mereka sentiasa menjadi penggemar cerita duga aku... "hidup kalau tak ditimpa dugaan bukan hidup namanya" aku selalu pegang kata-kata itu...semakin dewasa rupanya aku...banyak pekara harus dilewati dan telah dilalui...selalu ingin rasa untuk berlari bila aku berperang!!! aku bukan takut tetapi aku tidak sanggup menghadapinya risau keputusan akhirnya nanti tidak akan menyebelahi aku... hanya beberapa bulan lagi yang tinggal untuk harus aku lalui sebelum aku mencari pekara lain untuk aku terus menyanjungi...bersabarlah AFFENDY JAILANI....

No comments: