Friday, July 9, 2010

BERSAWANG!

Bersawang itulah yang ada di fikiran aku sekarang ini..pertengahan tahun sudah pun berlalu, biarlah hari-hari ini berlalu dengan lapangnya jangan biar bermusim! namun lahirnya tetap sama namun punya sedikit peningkatan! bravoooo!!! soal KERJAYA? melawati tiap hari yang penuh suka dan duka sehingga menjadi alah biasa! soal CINTA? aku masih setia menjadi "pengemis cinta" :-) bilalah nak berhentikan? jangan menyesal lagi sudah! AWAS!!! haha.. soal PERSAHABATAN? Semua kini bahagia dengan laluan masing-masing, cuma ada segelintir yang masih mimpi di siang hari lagi! aduhhh!!! bangun dah nak 2011 dah ni! bosan dengan ceritera yang sama! perlukan sinopsis baru dari anda!!! soal KELUARGA? aku mulai rindu untuk bersama dengan mereka! hidup perantau sebenarnya aku akui sukar! penat bertatih bersendirian seperti hilang punca dan tujuaan! mungkin aku akan kembali 1 hari nanti sehingga hasrat tercapai!!! ameen

No comments: