Sunday, March 22, 2009

Panggilan...

Hari ini aku mendapat panggilan yang rasanya cukup membinggungkan… tak faham tak mengerti kenapa masih mahu menghubungi aku…cukuplah buat aku begini… jangan ganggu aku… tiada apa lagi yang aku harapkan Cuma jauhkan diri daripada aku…puas aku cuba lupakan akhirnya sekali sekala kau muncul sekadar Tanyakan khabar…jangan cuba bawa harapan yang pernah kau putuskan dulu… biarlah kita berpisah tiada lagi istilah kawan… biarkan lah ia berlalu…semua ini adalah kebaikan bersama…tiada siapa yang akan terluka lagi…mungkin ada kebaikanya kenangan lalu dilupakan…harus tinggal dan meninggalkan jangan bicara tentang soal mengambil berat yang selama ini kau sendiri yang mengabaikan… aku lebih selesa disini… punya hasrat dan cita-cita yang harus aku teruskan…mungkin tempat ini akan aku tinggalkan…meneruskan impian yang aku sendiri tak pasti…hilanglah daripada hidup ini… jangan kau dekati lagi…

1 comment:

Zila Johari said...

biar aku dekati kamu...
aku kan sentiasa ade disisi mu sayangg... jgn la kau masih mengingati orng yg x menghargai dirimu....
aku sentiasa merinduimu...

uwaaahh.. malatop sudah..
hehehehhehe