Monday, March 30, 2009

Luluskan Permohonan aku...

Impian tidak setinggi gunung...mungkin ini jalan terbaik untuk aku pergi...pergi ke satu tempat yang lebih baik... bukan permintaan sesiapa tapi permintaan hati... jalan terbaik untuk lepaskan semua... sakit juga bila terus langsung disini... pergi bukan mengalah tapi untuk kejayaan di masa depan... mungkin juga itu pilihan terbaik walau hati berat sekali... terlalu lama menunggu peluang ini... takut dan tidak yakin juga selalu terlintas dihati ini... apakan daya pemohonan ini bukan untuk sesiapa tapi diri sendiri...harapan khabar yang baik akan aku terima... aku senang sekali punya kawan seperti sekarang walau kadang-kadang mereka ini pelik tapi menghiburkan aku... mungkin ini untuk menghidupkan harapan yang telah mati...aku ingin pergi ... terlalu ingin pergi... aku terlalu memendam rasa dan mungkin ini peluang terbaik untuk aku lari supaya tidak terbelenggu lagi... izinkan semuanya berjalan seperti apa yang aku harapkan... izinkan aku berganti hati... harus aku ganti... AMIN...

1 comment:

s h y q said...

lowh ... ko dah knp fi??? jgn laaa pergi!!!