Saturday, January 16, 2010

Motif Beliau!!!


Tidak semena-mena beliau kembali menelefon dan mencari aku kembali...dan yang terbaru beliau sanggup 3g aku, nak buat apa tah? dah berjauhan baru nak cari aku balik...dulu dekat selalu lupakan.. entah apa angin yang tiup kat telinga beliau buat hatinya lembut mencari aku kembali... ayat yang begitu rock kembali kepada balada.. kompius! tapi itulah kenyataan..walaupun beliau pergi kerana cita-citanya aku percaya yang tujuaanya adalah untuk mengisi kekosongan sebab itu mencari aku kembali..aku pun tidak berasa sangat sebab aku pernah salah menghalang beliau dari mengejarkan citanya.. kini beliau telah miliki apa yang diharapakan walaupun aku kecewa dengan beliau kerana sanggup keluar dari kota besar semata-mata untuk melupakan kisah sendiri...kesian...lalu merana merantau dinegeri orang...

No comments: