Tuesday, October 27, 2009

Mengapa perlu perselingkuh?

Perlukah kejujuran dalam perhubungan? bagaimana jika pasangan sendiri tidak pernah tahu untuk berterus terang dan jujur...mungkin menyimpan rahsia umpama menyimpan dendam...haruskah aku bersuara jika kau punya kekurangan? haruskah aku menduakan jika diri kau terus biarkan aku digoda...aku hanya minta agar kau setia hingga abadi cinta dan hanya mampu mengharap setia kasih dari kau...bagaimana caranya agar kau mengerti bahawa aku kini sudah jatuh cinta pada yang lain..mungkin hati aku telah bergema terima hati lain..mungkin kerana aku sepi dari kejujuran...jangan pernah salahkan aku jika perasan ini mula mengular pada yang lain... bukan aku tidak belajar untuk setia tapi hati berkata kau bukan miliku namun disudut hati sukar untuk aku melepaskan hubungan yang pernah aku cipta bersama kau..

1 comment:

Anonymous said...

agak menarik !
bila da tertarik dgn yg lain. biarkan yg lama tu berlalu.
belajar cara bagaimana nk berkorabn dan jgn jadi tamak.
kerna kamu cuma menambahkan sakit dihati shja.