Tuesday, November 11, 2008

12/11/2008


12/11/2008 sekadar menulis, meluahkan kata, menilai diri, dan berkata dalam tulisan..itu adalah aku..aku simple orangnya.. mereka selalu berkata yang aku ini sombong orangnya.. tapi mereka yang tidak mengenali aku,aku ni sunyi orangnya... kadang-kadang mencari kepuasan tanpa fikir kesan akan datang... sikap ini selalunya membuat aku matang..akui yang hidup aku hanya sementara... melalui kehidupan hari-hari untuk bergelar aku, memang susah... aku kurang setuju bila kita bercakap tentang takdir,tapi aku lebih selesa menganggapnya sebagai ketentuan, tapi ini yang harus lalui oleh semua orang.. setiap tahu kita menghitung umur makin tua? makin tua? Bagaimanapun roh atau sukma akan kembali kepada Tuhan.seperti itu manusia cenderung berorientasi hanya kepada usaha mewujudkan kesenangan sementara yang segera dapat dinikmati...

No comments: